Myyntijohtajalle: myyntitapaamista edeltävä profilointikysely myynnin kasvattajana

Lataa ilmainen opas: Myyntitapaamista edeltävä profilointikysely myynnin kasvattajana

Millainen on hyvä myyntitapaaminen?


Haaga-Helian ja Helsingin yliopiston teettämän MANIA-tutkimuksen mukaan asiakkaat odottavat myyjän ymmärtävän paremmin asiakkaan tarvetta ja nykytilaa. 

Myyntitapaamista edeltävä profilointikysely auttaa myyjää valmistautumaan asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin jo ennen ensimmäistäkään tapaamista.

"Profilointi on vaikuttanut tapaamisten toteutumiseen, sillä putken läpi menneiden asiakkaiden no-shown määrä on ollut jopa puolet pienempi."

– Anssi Huisman, Viestintä- ja markkinointijohtaja

Lataa tämä opas ja saat vastaukset seuraaviin kysymyksiin:

  • Kuinka huomioit ostajan persoonan myyntitapaamisella?
  • Kuinka profilointikysely rakennetaan?
  • Kuinka hyödynnät digitaalista vuoropuhelua osana teidän myyntiputkea?

Lataa ilmainen myyntiopas: