Soveltuuko NPS asiakaskokemuksen mittaamiseen?
Tässä webinaarissa paneudumme asiakaskokemuksen mittaamiseen ja siihen kuinka mittareista saadaan konkreettista hyötyä irti.
Webinaari sopii niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin organisaation ylimmälle johdolle, jotka ovat kiinnostuneet asiakaskokemuksen kehittämisestä.
Webinarin kesto: 35 min
Webinaarissa kuulet:
- Asiakaskokemuksen eri mittarit (NPS, CES, CSAT)
- Kuinka välttää asiakaskokemuksen mittaamisen perinteiset haasteet
- Vinkkejä asiakaskokemuksen mittaamiseen
Webinaarissa mukana:
Maaria Apajalahti, Customer Support Manager, ZEF
Maaria on asiakaspalvelukonkari, jonka intohimona on asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen.
Toni Martikainen, Head of Digital Marketing, ZEF
Toni on intohimoinen markkinoinnin ammattilainen, jonka mielestä asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen on jatkossa isossa roolissa myös markkinoinnissa.